[開箱] [開箱] Corsair 300R-W (側透版) 加了圖

本帖最後由 kenkwong 於 2013-1-4 20:47 編輯

之前想由MATX轉回ATX版, 搵mid tower箱睇中左corsair 300r有側透板. 不過找開箱文都係沒側透的, 所以買左就開下箱共諸同好

因為之前好忙又物色ATX版, 搞到聖誕先可裝機, 費話少說去片先

20121225_161542.jpg
開箱就SHOW下個箱先

20121225_161938.jpg
側透好大塊,入邊睇晒. 可睇埋底板D多項LED指示燈

20121225_162039.jpg
前14cm,後12cm

20121225_163434.jpg
馬上轉晒去前面, 14cm直接吹顯卡+內籠, 12cm吹HDD,一流

20121225_162758.jpg
只需少量PARTS,免安裝設計真係好正. 但4口長縲絲不可少,因為安前置下面風扇要靠佢(SIZE比較特別)

20121225_183317.jpg
準備換板

Z77 vs H77.jpg
由小星星轉會牙石, 轉完真後悔.....轉得太晚  不過唔同grading不好比較, 只是個人感受

20121225_200051.jpg
內籠好寬敞, 實用面積好

20121225_205525.jpg
走線沒難度

20121225_211413.jpg
側透加2塊DIYFORCE防下塵先

20121225_213229.jpg
頂位怕吸塵,用保鮮紙頂住先  咪笑住, 淘寶買左silverstone塊FF142過幾日先到手

20121226_161703.jpg
正面上機圖

20130104_190631.jpg
有CHING PM問的防塵網,終於到手

20130104_190617.jpg
上機圖, 真係唔知原本SS同CORSAIR甘岩位....

真係睇側面, 一張完整正面都冇

TOP

回復 2# lckfm


    又係喎, 馬上補番張先. 因為我睇左好多正面, 火牛底防塵格D圖, 所以比較主觀左

TOP



最唔鍾意個機箱頂D散熱孔大過兩個2X12CM風扇位
食塵食到呢

TOP

回復 4# AL131


Andy ching, 介紹件好野俾你 http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=339&area=tw
磁石防塵 320mmX155mm 280排都夠用

我淘寶買左, 我都等貨到先上番2把A FAN

TOP

ching 個箱幾錢到??

TOP

回復 6# brian1024


    公價680-700左右, 不過我有少少折, 老友價

TOP

回復  AL131


Andy ching, 介紹件好野俾你
磁石防塵 320mmX155mm 280排都夠用

我淘寶買左, 我都等貨到 ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 17:59


我個CM STORM II用唔到

TOP

想問你買左咩新MB?

TOP

回復 8# AL131


    scout 2頂中間"燙"入去唔得? 只好hand made冷氣隔塵咯

TOP