>> Cosmos ii 開透明側板 ??<<

小弟愛上了這機箱,但衰在側板不是透明,想問原廠或坊間會否有配件呢?
另二手的話價位如何才算合理?

thx

回復 1# Turboaftershave


  緊係無

TOP

呢件野就算自己開都有D麻煩,外層薄鋁版加內層厚膠版,冇番咁上下技術都幾煩-,-

TOP

2013 外國有網站可以 pre-order 這個透側, 真係即時靚仔好多





TOP

不如唔加側板用仲好

TOP

I love Dust hole Version

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2012-12-29 22:07 編輯

吾用側板太嘈 (我住個度好靜),我用開 aurora 570 如用密孔側板 嘈音即時令我頭暈 改返透側行低轉先剛好

不過連聯力 x2000f 呢 d 天價箱 都無用透側,看來光影效果真是非人人所好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

吾用側板太嘈 (我住個度好靜),我用開 aurora 570 如用密孔側板 嘈音即時令我頭暈 改返透側行低轉先 ...
Turboaftershave 發表於 2012-12-29 21:55



    Lian-Li聯力 W-LF4LB-1 透明側板(For PC-X2000F)        HK$ 660

其實係有的, 不過要加入$

TOP

靚仔我笑了
jackwong1987 發表於 2012-12-30 00:04



    一樓個張圖個開法好睇好多,而呢個唔開仲好

TOP