pigskinhk 當前離線
進階會員
原帖由 thereus 於 2009-9-1 11:05 發表 我就買左SG02 .... 有D後悔
TOP
bbnetnet 當前離線
FX121-v2.jpg (55.89 KB)
下載次數:107
2009-9-1 11:35
rocketdive04 當前離線
原帖由 google 於 2009-9-1 09:28 發表 你呢個係SG02-F 同原本SG02係有唔同架
原帖由 bbnetnet 於 2009-9-1 11:34 發表 FX121 呢把Fan我覺得你不久要買入 個火牛響CPU頂熱力走唔到,我先前SG01都有呢個問題!
jctk83 當前離線
中級會員
aesopu54440 當前離線
ADHD
stephen0071522 當前離線
初級會員
qqon 當前離線
原帖由 stephen0071522 於 2009-9-1 15:06 發表 都幾的色
wmkmws 當前離線
原帖由 aiyume 於 2009-9-1 04:41 發表 我見到張裸照
o0呀閃0o 當前離線