del....

[ 本帖最後由 魔靈兒 於 2009-10-26 17:15 編輯 ]

TOP

見到外置牛, 忍唔住回下post 先

ITX機箱就冇乜推介, 得2種, 一係slim , 一係box
如果唔係slim 唔係box 果d, 根本已經冇左itx ge 意義
(例如某大牌子itx case 可以裝 ATX牛, 隻牛仲大過成set 機 )

落場自己搵隻岩心水就得

CPU方面,
itx MB 建議最多用65W CPU,
因為itx 機散熱器細, 機箱空間少, 容易造成積熱

如要用4核, 請用Qxxxxs <~ 等低發熱量CPU
如用雙核, 全線E系都冇問題

如果想用4核又覺得貴, 可轉AMD
PII x4 905e / AII x4 605e 都係好選擇, 又平成千數

火牛方面,
一般Intel 雙核 全機full load 唔過100W,
所以買120W DC 牛都冇問題

最大問題係你邊到買DC牛
香港鋪頭係冇咁大火數的

如要到深圳買, 請揀相熟鋪頭,
如果唔係, 到時燒牛燒埋部機就唔好

你亦可以選擇搵我買



散熱器方面,
其實A Shop 隻 Gelid Slim Silence 775 都好夠用,
大前題係你個機箱要通風, 唔係裝乜HS 都係冇用

TOP

原帖由 claw 於 2009-10-26 03:18 發表
多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又 ...


如果你夠 budget 可以考慮 Origen ae M10 (有150W外置牛,4核應該都可以)
http://www.origenae.co.kr/en/htpc_m10.htm

請問你o個隻heatsink係o羊牌子?

TOP

原帖由 edmond_wong 於 2009-10-26 18:17 發表

請問你o個隻heatsink係o羊牌子?

SCYTHE BIG Shuriken(大手裏剣)

TOP

原帖由 claw 於 2009-10-26 03:18 發表
多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又 ...



AMD Athlon IIx4 620 + J&W MINIX

[ 本帖最後由 csl_eric 於 2009-10-26 22:03 編輯 ]

118552975.mHUdv5R6.jpg (47.78 KB)

118552975.mHUdv5R6.jpg

118552966.saKttWxt.jpg (54.47 KB)

PICO 150W DC/ATX

118552966.saKttWxt.jpg

118552970.EoP8pwwo.jpg (77.5 KB)

Gelid 1U HS

118552970.EoP8pwwo.jpg

TOP

原帖由 edmond_wong 於 2009-10-26 18:17 發表


如果你夠 budget 可以考慮 Origen ae M10 (有150W外置牛,4核應該都可以)
http://www.origenae.co.kr/en/htpc_m10.htm

請問你o個隻heatsink係o羊牌子?


origrn ae香港有得賣?

TOP

原帖由 gum 於 27/10/2009 05:23 發表


origrn ae香港有得賣?

我都想知

TOP