見到外置牛, 忍唔住回下post 先
ITX機箱就冇乜推介, 得2種, 一係slim , 一係box
如果唔係slim 唔係box 果d, 根本已經冇左itx ge 意義
(例如某大牌子itx case 可以裝 ATX牛, 隻牛仲大過成set 機 )
落場自己搵隻岩心水就得
CPU方面,
itx MB 建議最多用65W CPU,
因為itx 機散熱器細, 機箱空間少, 容易造成積熱
如要用4核, 請用Qxxxxs <~ 等低發熱量CPU
如用雙核, 全線E系都冇問題
如果想用4核又覺得貴, 可轉AMD
PII x4 905e / AII x4 605e 都係好選擇, 又平成千數
火牛方面,
一般Intel 雙核 全機full load 唔過100W,
所以買120W DC 牛都冇問題
最大問題係你邊到買DC牛
香港鋪頭係冇咁大火數的
如要到深圳買, 請揀相熟鋪頭,
如果唔係, 到時燒牛燒埋部機就唔好
你亦可以選擇搵我買 
散熱器方面,
其實A Shop 隻 Gelid Slim Silence 775 都好夠用,
大前題係你個機箱要通風, 唔係裝乜HS 都係冇用 |