feilolai 當前離線
中級會員
TOP
freeman8888 當前離線
初級會員
fatdog 當前離線
進階會員
billie 當前離線
littleboy123 當前離線
太正啦 太貴啦 fatdog 發表於 2011-5-16 22:16
回復 feilolai 邊到有得賣? 另外我個CASE 高110MM可以放高D 既FAN 都無問題. 唔使咁薄的. ... billie 發表於 2011-5-17 03:17
ja8 當前離線
ken125111 當前離線
how much??? littleboy123 發表於 2011-5-17 03:45
我上網睇到 rmb 2480 .... hkd 1480 都不得了啦 ... 重要人仔 fatdog 發表於 2011-5-17 12:07