kenkwong 當前離線
進階會員
想問你買左咩新MB? AL131 發表於 2012-12-26 18:24
TOP
monk027 當前離線
中級會員
呢隻透明側版失敗在話就話透明 但根本睇唔清楚機箱入面..... silverstone FF142淘寶幾錢買到? ... monk027 發表於 2012-12-26 18:58
清架,我未met膠紙..... RMB58+8蚊運費,深圳搵朋友收貨 kenkwong 發表於 2012-12-26 19:06
如果佢係成塊都透明我會想買 但佢整左2個FAN位, 我應該會買冇透明側板 monk027 發表於 2012-12-26 19:11
AL131 當前離線
ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度 ... kenkwong 發表於 2012-12-26 18:36
幾好喎,攪到我想買 不過我唔超頻買呢塊有D浪費 AL131 發表於 2012-12-26 19:25
二手區BID架, 1030 全齊又新淨 抵過買塊全新中價板 kenkwong 發表於 2012-12-26 19:31
但唔係好識攪底版DRIVER 都係諗下算 AL131 發表於 2012-12-26 19:37
唔使點攪架, 如果你win 7 or 8,行ACHI. 換完直接開機,RUN一次BIOS SETTING再入window裝番driver就ok ... kenkwong 發表於 2012-12-26 19:41