想問你買左咩新MB?
AL131 發表於 2012-12-26 18:24


ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度

FAN Xpert 2.1.jpg FAN Xpert 2.2.jpg

TOP

呢隻透明側版失敗在話就話透明
但根本睇唔清楚機箱入面.....

silverstone FF142淘寶幾錢買到?

TOP

呢隻透明側版失敗在話就話透明
但根本睇唔清楚機箱入面.....

silverstone FF142淘寶幾錢買到? ...
monk027 發表於 2012-12-26 18:58



    清架,我未met膠紙..... RMB58+8蚊運費,深圳搵朋友收貨

TOP

清架,我未met膠紙..... RMB58+8蚊運費,深圳搵朋友收貨
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:06

如果佢係成塊都透明我會想買
但佢整左2個FAN位, 我應該會買冇透明側板

TOP

如果佢係成塊都透明我會想買
但佢整左2個FAN位, 我應該會買冇透明側板
monk027 發表於 2012-12-26 19:11



    如果無側透, 我反而覺得200R好D喎, 多左箱底風扇位同無甘高. 我電腦桌下面空位有限

TOP

ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度

...
kenkwong 發表於 2012-12-26 18:36


幾好喎,攪到我想買
不過我唔超頻買呢塊有D浪費

TOP

幾好喎,攪到我想買
不過我唔超頻買呢塊有D浪費
AL131 發表於 2012-12-26 19:25



    二手區BID架, 1030 全齊又新淨 抵過買塊全新中價板

TOP

二手區BID架, 1030 全齊又新淨 抵過買塊全新中價板
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:31


但唔係好識攪底版DRIVER
都係諗下算

TOP

但唔係好識攪底版DRIVER
都係諗下算
AL131 發表於 2012-12-26 19:37



    唔使點攪架, 如果你win 7 or 8,行ACHI. 換完直接開機,RUN一次BIOS SETTING再入window裝番driver就ok. 唔使一粒鐘

TOP

唔使點攪架, 如果你win 7 or 8,行ACHI. 換完直接開機,RUN一次BIOS SETTING再入window裝番driver就ok ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:41


如果我買呢塊或新版
搵你幫我攪攪得唔得?
順便跟你學野

TOP