搞到我都想換350D

TOP

可惜350d已經係atx高度
高過n200唔知幾多...如果n200出側透版就好啦

TOP

可惜350d已經係atx高度
高過n200唔知幾多...如果n200出側透版就好啦
tcp999hk 發表於 2013-6-3 14:49

N200係有側透,不過香港代理冇入

TOP

N200係有側透,不過香港代理冇入
AL131 發表於 2013-6-3 16:37



    ching 做咩放n200?唔好用咩

TOP

ching 做咩放n200?唔好用咩
tcp999hk 發表於 2013-6-4 13:15


線麻煩,散熱麻麻

TOP

我都想買哩個機箱. Lz買左幾錢

TOP

仲有請問lz. Power制兩邊係咪都有燈?一邊power led. 另一邊有hdd i/o led嗎?

TOP

仲有請問lz. Power制兩邊係咪都有燈?一邊power led. 另一邊有hdd i/o led嗎? ...
火星人 發表於 2013-6-9 01:07


有,都係白色LED

TOP

我想問H110幾$?
上3C網站搵唔到價錢

TOP

我想問H110幾$?
上3C網站搵唔到價錢
AL131 發表於 2013-6-13 23:07




Corsair H110 Hydro Series 水冷散熱器 HK$ 980 真簿

TOP