本帖最後由 kevin_cartier 於 2014-4-30 10:39 編輯
我幫FD齊機玩過呢個機箱
我補充下
1.實物係好睇過相,佢面版同頂位流線設計,其實望落唔錯,
不過好多鋪既display都好污糟,一係就夾實曬睇唔到,所以好多人第一個印象係差
2.佢用番傳統上置火牛先係正確既正壓設計,兩把18CM係打到正一正個MB,
我只係開1/3風速,已經係將手放係後面一尺之外都"明顯"有風,
我比較corsair 350d,coolermaster silencio
兩個都係1000rpm以上既12cm fan full volt,
甚至幫350d換GT1850,都遠遠比唔上1/3既FT04
3.靜
full load 3fan既R9-280X都係要一尺內先聽到明顯聲音(我都算對聲音敏感)
4.背線
比較其他機箱,佢個槽個寬度真係叫岩岩夠,
不過佢叻係上置火牛,
火牛同5.25架之間有唔少位,可以理好線,先再走背線,問題不大,
5.重
我拆左HDD架都係覺得佢重,同埋佢面版個磁石扣係扣唔實,訓係度都會鬆,
所以搬既時候小心D,一鬆出黎,一撞到野?花係必然,而且佢面蓋本身就重,斷都有可能
幫人砌完,自己都心郁想換,
專登搵番D上置火牛既正壓機箱,發覺真係無乜,
隨時身痕都會換... |