Upside down motherboard, SilverStone case is really quire unique!

TOP

FULL LOAD幾度?

PS07本身有導風功能應該好少少既
你把A15 PREMIUM夠哂力吸硬碟風

你咁多把P12@@, 點 ...
1112311123 發表於 2014-4-28 01:39

Full load 55-58度

前置風扇3mmH2O以下的情況,我覺得A15應該唔夠力.

我印像中我用P12的時候好像還沒有S12跟F12.
P系汎用性較高,用在散熱器或機箱表現也不俗.
更換機箱或散熱器時舊有的P系也可換到其他地方,不會不合用.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kevin_cartier 於 2014-4-30 10:39 編輯

我幫FD齊機玩過呢個機箱

我補充下
1.實物係好睇過相,佢面版同頂位流線設計,其實望落唔錯,
不過好多鋪既display都好污糟,一係就夾實曬睇唔到,所以好多人第一個印象係差

2.佢用番傳統上置火牛先係正確既正壓設計,兩把18CM係打到正一正個MB,
我只係開1/3風速,已經係將手放係後面一尺之外都"明顯"有風,
我比較corsair 350d,coolermaster silencio
兩個都係1000rpm以上既12cm fan full volt,
甚至幫350d換GT1850,都遠遠比唔上1/3既FT04

3.靜
full load 3fan既R9-280X都係要一尺內先聽到明顯聲音(我都算對聲音敏感)

4.背線
比較其他機箱,佢個槽個寬度真係叫岩岩夠,
不過佢叻係上置火牛,
火牛同5.25架之間有唔少位,可以理好線,先再走背線,問題不大,

5.重
我拆左HDD架都係覺得佢重,同埋佢面版個磁石扣係扣唔實,訓係度都會鬆,
所以搬既時候小心D,一鬆出黎,一撞到野?花係必然,而且佢面蓋本身就重,斷都有可能

幫人砌完,自己都心郁想換,
專登搵番D上置火牛既正壓機箱,發覺真係無乜,
隨時身痕都會換...

TOP

咁你開到3MMH2O又頂得順D嘈音緊係冇得輸啦

ORZ咁耐之前就玩貓頭鷹, 唔打算放出黎? ...
1112311123 發表於 2014-4-29 11:39

那些扇久久沒清塵很污糟,
不好意思也很懶拆出來送人.

我幫FD齊機玩過呢個機箱

我補充下
1.實物係好睇過相,佢面版同頂位流線設計,其實望落唔錯,
不過好多鋪既dis ...
kevin_cartier 發表於 2014-4-30 10:38

感謝閣下的補充.
我認為FT04的性能不錯(指散熱),
不過唔夠人性化

TOP