自己噴漆咪得

TOP

我反而想要有玻璃 版 ANTEC P101 Silent -_-"

有多3.5
有3前風扇
有5.25
前端附有大面積防塵濾網
USB 有白色 LED 光效

TOP

回覆 5# IanW


14x3 EATX 機箱SIZE 來

TOP

感謝各位ching 的幫忙
因為都急用 星期六就買咗
最後買了be quiet pure base 500 window
因為無普通版 同 ...
h456h789 發表於 2019-10-3 08:32

隻箱散熱效果好唔好同靜唔靜?謝謝. 我都考慮緊佢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我新買咗個aircool 300,有分透明同唔透明(側板),好傳統的設計

TOP

回覆 9# h456h789


    你唔係話唔要玻璃咩?最後反而買window 版?

TOP

隻箱散熱效果好唔好同靜唔靜?謝謝. 我都考慮緊佢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
shrimp 發表於 2019-10-18 10:05

都幾靜 同散熱都ok 玩mh 中特效唔熱 暖暖地

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  h456h789


    你唔係話唔要玻璃咩?最後反而買window 版?
onwest 發表於 2019-10-19 23:08

買齊晒零件 差機箱 如果要訂件base 500 silent 要一個月 所以最後都買咗window 版

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

買齊晒零件 差機箱 如果要訂件base 500 silent 要一個月 所以最後都買咗window 版

via HKEPC IR Pro 3.6 ...
h456h789 發表於 2019-10-20 14:56


邊間有得訂silent 版?

TOP

邊間有得訂silent 版?
shrimp 發表於 2019-10-20 19:31

我係旺電 jumbo 左邊果間

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP