vyse1910 當前離線
初級會員
TOP
thereus 當前離線
中級會員
白白 當前離線
特級會員
shrimp 當前離線
感謝各位ching 的幫忙 因為都急用 星期六就買咗 最後買了be quiet pure base 500 window 因為無普通版 同 ... h456h789 發表於 2019-10-3 08:32
eric6a01 當前離線
Eric Chan 阿域陳
進階會員
onwest 當前離線
h456h789 當前離線
隻箱散熱效果好唔好同靜唔靜?謝謝. 我都考慮緊佢 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ... shrimp 發表於 2019-10-18 10:05
回覆 h456h789 你唔係話唔要玻璃咩?最後反而買window 版? onwest 發表於 2019-10-19 23:08
買齊晒零件 差機箱 如果要訂件base 500 silent 要一個月 所以最後都買咗window 版 via HKEPC IR Pro 3.6 ... h456h789 發表於 2019-10-20 14:56
邊間有得訂silent 版? shrimp 發表於 2019-10-20 19:31