個價好吸引!!

TOP

同個賣家傾過, 佢話好多香港人問~~
寄咗好多隻落黎~~
叫咗佢搵a-sir 傾傾, a-sir肯幫手的話開一團吧~~

TOP

同個賣家傾過, 佢話好多香港人問~~
寄咗好多隻落黎~~
叫咗佢搵a-sir 傾傾, a-sir肯幫手的話開一團吧~~ ...
泥涌 發表於 2011-7-7 17:05



加油
我聽日應該有,星期6抽一隻番hk home

TOP

回復 23# bakamono

我send 咗呢條link 同之前果條thread 俾個賣家~~
睇下佢做唔做野啦~~我都想買一隻啊~~

TOP

回復  bakamono

我send 咗呢條link 同之前果條thread 俾個賣家~~
睇下佢做唔做野啦~~我都想買一隻啊~~ ...
泥涌 發表於 2011-7-7 17:30


任可1U psu都得??  以前裝過隻1U chasis, 個fan嘈到暈.
我都好想order 一隻

TOP

回復 5# shellb

唔算貴,  問過cooler master elite 100牛, 都要成$350.00,  全新case + psu都係$500

TOP

可惜唔插得卡,唔係一定買

TOP

任可1U psu都得??  以前裝過隻1U chasis, 個fan嘈到暈.
我都好想order 一隻
dds 發表於 2011-7-7 17:54


就係呢個問題, 令我卻步, 因為 1U 牛用的風扇一定細, 為保持一定風量, 又一定高轉, 最慘係嘈得來, 仲係尖聲高音的那一類.  我試過好多細風扇仔, 經驗告訴我, 這是死症, 否則我已買了.

TOP

本帖最後由 Mass 於 2011-7-7 19:53 編輯
Ching.....
好似"卖家包邮"...wor
Acheng 發表於 2011-7-7 03:12 PM


睇清楚d
賣家寫明 "运输方式采用顺丰快递到付,由买家承担运费"

我果個賣家已發貨, 聽日會收到

另外1U牛(應該係叫FLEX牛)都唔一定嘈
我用過FSP 220W 80plus牛
非常靜



TOP

本帖最後由 dds 於 2011-7-8 03:24 編輯
睇清楚d
賣家寫明 "运输方式采用顺丰快递到付,由买家承担运费"

我果個賣家已發貨, 聽日會收到  ...
Mass 發表於 2011-7-7 19:32


i see, how much total, nas case + delivery to HK and PSU??

我無a/c, 可否代order一隻(我先付款), 送去我屋企? thanks!!


p.s.  麻煩test下溫度多少, thanks

TOP