btkuang 當前離線
中級會員
TOP
泥涌 當前離線
進階會員
bakamono 當前離線
怪しい叔父
同個賣家傾過, 佢話好多香港人問~~ 寄咗好多隻落黎~~ 叫咗佢搵a-sir 傾傾, a-sir肯幫手的話開一團吧~~ ... 泥涌 發表於 2011-7-7 17:05
dds 當前離線
回復 bakamono 我send 咗呢條link 同之前果條thread 俾個賣家~~ 睇下佢做唔做野啦~~我都想買一隻啊~~ ... 泥涌 發表於 2011-7-7 17:30
seaangel 當前離線
jabawack 當前離線
長老會員
任可1U psu都得?? 以前裝過隻1U chasis, 個fan嘈到暈. 我都好想order 一隻 dds 發表於 2011-7-7 17:54
Mass 當前離線
Ching..... 好似"卖家包邮"...wor Acheng 發表於 2011-7-7 03:12 PM
睇清楚d 賣家寫明 "运输方式采用顺丰快递到付,由买家承担运费" 我果個賣家已發貨, 聽日會收到 ... Mass 發表於 2011-7-7 19:32