回復 20# AL131


    唔好甘講, 大家一起研究下  你而家物底版? 用緊WIN 7 64BIT?

TOP

回復  AL131


    唔好甘講, 大家一起研究下  你而家物底版? 用緊WIN 7 64BIT? ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:51


技嘉B75-D3V
http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=4308#ov

WIN7 64BIT

TOP

回復 22# AL131


    去桌面左下角點下window 個icon, 在"搜尋程式及檔案" 打入regedit

查下HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Msahci\start 內容係唔係0

你有SSD, 如果大路應該係0 =行緊AHCI開機

TOP

回復  AL131


    去桌面左下角點下window 個icon, 在"搜尋程式及檔案" 打入regedit

查下HKEY_LOCAL_MAC ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:59


係0
咁BIOS SETTING換左底版都SET到?

TOP

回復 24# AL131


    正確D講, BIOS是在底板的. 你換左底板=BIOS係第一次行, 甘BIOS會當你新機自然行入去, 要你SET下野甘, 不過一般SET番SSD BOOT DEVICE, SET 下RAM XMP甘就可以啦, 唔SET都仲得, RUN左WIN 先

TOP

回復  AL131


    正確D講, BIOS是在底板的. 你換左底板=BIOS係第一次行, 甘BIOS會當你新機自然行入去,  ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 20:24


入左WIN, 因為沒有底板 DRIVER, LAN DRIVER等, 用底板隻DVD INSTALL番晒就OK. 之後先UNINSTALL 技嘉D DRIVER + BUNDLED PROGRAM(因為大多換左底板牌子,就唔淮你用番以前牌子送的PROGRAM). 甘就大功告成咯

TOP

入左WIN, 因為沒有底板 DRIVER, LAN DRIVER等, 用底板隻DVD INSTALL番晒就OK. 之後先UNINSTALL 技嘉D DRI ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 20:27


原來要咁煩
都係遲D有放假兼換版時再問你
不過都唔該晒你先

TOP

回復 27# AL131


    唔煩架啦, 好過重裝WIN, 半日都未SET番晒D PROGRAM..... 唔使客氣, 到時你有搵我咯

TOP

早排睇中呢隻300R..

TOP

回復 29# yukyuk909


    後來呢?買左聯力?

TOP