觀星是答案 當前離線
特級會員
TOP
KG-05 當前離線
中級會員
因咩事要拎出街影相呢 ..... 觀星是答案 發表於 2013-10-16 21:13
採光比較好, 可以開低ISO, 容易出靚相 KG-05 發表於 2013-10-16 23:19
AL131 當前離線
進階會員
回復 觀星是答案 為左影靚相一個7百幾銀個機箱咁攪法 証明樓主用野都幾粗 ... AL131 發表於 2013-10-16 23:29
lky2004 當前離線
argman 當前離線