對O8同Q10有興趣, 不過唔知$$

TOP

回覆 20# alanchankw
final product了
希望新X系可以好看一點吧

TOP

TOP

本帖最後由 bdrom 於 2015-6-3 23:12 編輯
回覆  alanchankw
final product了
希望新X系可以好看一點吧
ok041094 發表於 2015-6-3 22:44

http://gigglehd.com/zbxe/12948728
你想要既正面,仲有D其他箱
幫手貼埋係樓頂THX

TOP

X510wa front view?
plc 發表於 2015-6-3 23:08

居然俾你快過我2分鐘

TOP

回覆 24# bdrom
等多2日再補,Kr的圖,規格完全看不到

TOP

希望各方面都超越到PCX900
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1566109

原來我個箱都用左4年幾

TOP

回覆  alanchankw
final product了
希望新X系可以好看一點吧
ok041094 發表於 2015-6-3 22:44



    我反而最LIKE X900個間隔
三隻HDD系上面自己一層 後面有12CM抽氣
下面3把12CM吹哂其餘空間 仲要對正CPU果下先正
接近做到散熱0死角

自問久不久都有留意下機箱 類似散熱設計又同佢差唔多SIZE 真系唔覺有

TOP

Lian Li 你嬴了
D600分支也分太多了吧
雙玻璃都被你想出來你好野

PC X510WA(唔一定是X510WA,可能是 ...
ok041094 發表於 2015-6-3 20:33


第一張相呢個CASE......真係麻麻地 (個人意見,不喜勿插)

TOP

第一張相呢個CASE......真係麻麻地 (個人意見,不喜勿插)
L.L 發表於 2015-6-5 10:13



    http://www.expreview.com/40913-7.html

TOP