另外問下r5散熱係唔係同450d差好遠
chiu124 發表於 2015-8-4 13:12

R5焗爐

TOP

回覆 12# wilson030


    唔知,聽人講係,但我依家吹晒向外,係少塵左

TOP

回覆  柏斯

240排其實都係頂住5.25"個位,因為靠近吹出風扇上個水冷排會頂住cpu 8pin供電個插頭,唯有靠近5 ...
kai魂” 發表於 4/8/2015 13:24


呢個真係冇諗到

TOP

回覆  wilson030


    唔知,聽人講係,但我依家吹晒向外,係少塵左
tompkyou 發表於 4/8/2015 13:32


我而家係前2下1加埋3個入,上面280冷排出
入風扇裝晒silverstone塵網
(前面面板另加一海棉做多一層隔塵網)
得閒換一換塵網黎洗,其實都唔大塵

TOP

回覆 24# 柏斯


    其實好睇屋企附近環境

TOP

回覆 23# 柏斯

其實唔算頂插頭,佢係頂住條線多d,所以要條線夾硬屈落去,變相要夾硬屈住個8pin插頭怕會整爛,所以我裝法都係近住5.25"裝.

TOP

回覆 25# tompkyou

香港度度都多塵架啦....我住靠近海,,30樓高個機箱入邊一樣多塵,我450d前面鋁板個隔塵網1,2個星期就已經要洗一次,搬去格陵蘭或者南極就真係唔洗考慮塵同過熱既問題...

TOP

回覆 27# kai魂”


    小兒科,之前住長沙灣道(ssp D出口黃金果條街,無限多巴士),你就感受到咩叫大塵,3日清一次塵係基本工作

TOP

回覆  lkl0120

係代理無能,返唔倒貨!佢地連1500i火牛都攞唔到!啲貨去晒第二啲地方,
都唔知做乜代 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-4 09:54 AM

代理表示係Corsair比唔到貨喎

TOP

回覆  柏斯


    其實好睇屋企附近環境
tompkyou 發表於 4/8/2015 13:48


咁我個度唔算少塵
加上我少打掃 (唔似得我個ex屋企每兩日用毛巾抹全屋一次)
以前部機隔塵做得唔好
之後入面就一舊舊塵球

家陣醒水
執好晒個箱
而家只係得閒換一換隔塵網黎洗就得

TOP