GTR點解好似成日都抄黎抄去
Gtr其實總公司係邊?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以前試過gtr, d鐵仲軟過月餅觀

TOP

真係靚左, 係咪搵左新OEM幫手
仲介唔介手??

TOP

260蚊真抵玩

TOP

回覆 20# akiro


    係唔岩位裝定係 裝左D線上唔到去?

TOP

回覆 21# pasupasu105


    我都係第一次用GTR D 機箱
因為岩我要求用到ATX DVD-ROM 加遮醜

TOP

回覆 22# joiop


    白色都唔錯

TOP

回覆 23# redhothits


    應該依家好D瓜 上機個時都幾方便

TOP

回覆 24# tph999


    又唔介手啊 上裝尚算舒服

TOP