testcb00 當前離線
中級會員
TOP
改名都廢事 當前離線
回覆 改名都廢事 我用mini c 用成年沒你這個情況出現 會不會是想逼你升3.1面板? ... testcb00 發表於 2018-10-7 12:00
Odda 當前離線
pbsidn 當前離線
最後買左Meshify C, 過幾日收貨有時間的話可能會是旦開箱 exon 發表於 2017-8-15 15:43
wewexx 當前離線
個制係經常卡住彈唔返上黎, 3.5mm jack要超大力先插得入, 蚊返出黎成支針花哂 ... 改名都廢事 發表於 2018-10-7 10:34
lineage33 當前離線
個制係經常卡住彈唔返上黎。。。。。 無言。。。。估唔到咁差。。。。 ... wewexx 發表於 2018-10-8 01:41
NKKPO 當前離線
初級會員
我個MINI C 都會卡POWER 掣 將RESET 掣當POWER掣用算 RESET 掣都唔會點用 NKKPO 發表於 2018-10-8 09:32