回覆 20# 改名都廢事

我用mini c 用成年沒你這個情況出現
會不會是想逼你升3.1面板?

TOP

本帖最後由 改名都廢事 於 2018-10-7 21:53 編輯
回覆  改名都廢事

我用mini c 用成年沒你這個情況出現
會不會是想逼你升3.1面板? ...
testcb00 發表於 2018-10-7 12:00



    原來我都係MINI C...可以升級3.1??? 即係點
PS: 我買返黎幾日已經上代理換左成個前蓋


TOP

回覆 22# 改名都廢事

成個Front IO 換左佢,令頂置變成3.1 USB ports

TOP

最後買左Meshify C, 過幾日收貨有時間的話可能會是旦開箱
exon 發表於 2017-8-15 15:43


    樓主揀得好啱、明智之舉,但個機箱點樣?開關、重開機掣掂唔掂?

TOP

回覆 22# 改名都廢事

R6先有得上USB 3.1
我睇你幅圖看不出有何問題
定你的花同崩定義要好似iphone個粒咁至叫沒崩?

TOP

本帖最後由 wewexx 於 2018-10-8 01:44 編輯
個制係經常卡住彈唔返上黎, 3.5mm jack要超大力先插得入, 蚊返出黎成支針花哂 ...
改名都廢事 發表於 2018-10-7 10:34



個制係經常卡住彈唔返上黎。。。。。
無言。。。。估唔到咁差。。。。

TOP

個制係經常卡住彈唔返上黎。。。。。
無言。。。。估唔到咁差。。。。 ...
wewexx 發表於 2018-10-8 01:41



    WAWA  選PHANTEKS 真係好好多聽師兄你們說...

TOP

我 MINI C 沒卡住彈唔返上黎的情況
以前 jonsbo c2 就有...成個掣卡住機殻

TOP

我個MINI C 都會卡POWER 掣
將RESET 掣當POWER掣用算
RESET 掣都唔會點用

TOP

本帖最後由 wewexx 於 2018-10-8 18:14 編輯
我個MINI C 都會卡POWER 掣
將RESET 掣當POWER掣用算
RESET 掣都唔會點用
NKKPO 發表於 2018-10-8 09:32


我諗。。。我可能放棄換 case, 拆個舊 case 嘅 power switch button 插落底板經上層通風拖出機殼算。。。以後就咁㩒粒的著機

TOP