VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
呢個位幾尷尬,選擇真係唔多 A君 發表於 2010-3-30 20:23
TOP
lap2000lap 當前離線
終於上 i7.................
進階會員
gemino 當前離線
Never enough of iPhone
中級會員
hiddencost 當前離線
悠愁 當前離線
loasjerry 當前離線
初級會員
MSI 當前離線
如果下下用聯力去比~ 當然差~ 人地聯力賣2K幾~ 4-5隻CM 690先等於人地一隻~ 無比較又點知係差定好啊 ... 單身的人 發表於 2010-3-30 20:18
人中之龍 當前離線
長老會員
下......哥仔你好愛CM? foxconn/牛魔王/Antec之類 都有唔少差唔多價位的實淨過CM690... 就算同牌子的M ... MSI 發表於 2010-4-1 07:06 AM
單身的人 當前離線
下......哥仔你好愛CM? foxconn/牛魔王/Antec之類 都有唔少差唔多價位的實淨過CM690... 就算同牌子的M ... MSI 發表於 2010-4-1 07:06