睇圖好似唔見有隔塵網...咁咪食晒塵
aldanaa 發表於 2010-9-26 09:18

呢個箱講到明全通風嘛
跟本無預防塵呢樣

TOP

中秋節當燈籠都得
隻牛仲貼住張透明膠紙嘅?
係咪大部份網都拆得出黎?
張 display 係? ...
CMZ 發表於 2010-9-26 13:57

係,隻牛貼紙都未拉走
至於網方面
的確全部都可拆走的

TOP

本帖最後由 ivancwm 於 2010-9-27 04:28 編輯
想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ?

賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好... ...
-=NiCeGuY=- 發表於 2010-9-26 20:08

之前我都有個SKELETON啦(出個post 添)
而呢個比較似機箱多d 囉,我覺得彈性較大呢
因呢個可裝唔同散熱器,而SKELETON 最唔好就係唔用得高身散熱

TOP

如果我買咗~
防塵工作做死我

不過過真係好型
a886 發表於 2010-9-26 20:21

係電腦都吸塵架啦

TOP

個箱咁通風,點會有正壓係箱內,無塵一定假啦

TOP

對唔住樓主都要講
散熱一流
個樣就絕對唔係我杯茶

TOP

logo case 好正

TOP

而家澳門都有得賣啦
都係賣1300
好想買番個玩吓

TOP

唔覺意一杯水倒落去就

TOP

不出半年,啲硬件一定好厚塵

TOP