ivancwm 當前離線
中級會員
睇圖好似唔見有隔塵網...咁咪食晒塵 aldanaa 發表於 2010-9-26 09:18
TOP
中秋節當燈籠都得 隻牛仲貼住張透明膠紙嘅? 係咪大部份網都拆得出黎? 張 display 係? ... CMZ 發表於 2010-9-26 13:57
想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ? 賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好... ... -=NiCeGuY=- 發表於 2010-9-26 20:08
如果我買咗~ 防塵工作做死我 不過過真係好型 a886 發表於 2010-9-26 20:21
LoBo 當前離線
進階會員
Botti 當前離線
billy~! 當前離線
joe712 當前離線
xxYxx 當前離線
uts 當前離線