如果無側透, 我反而覺得200R好D喎, 多左箱底風扇位同無甘高. 我電腦桌下面空位有限 ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:24

200R前面版冇風位, 冇咁通風

TOP

回復 31# monk027


   真的好難百分百合心水. 如果有間廠出module parts可組裝就正啦.

TOP

回復  yukyuk909


    後來呢?買左聯力?
kenkwong 發表於 2012-12-26 23:16


係...最後都係買左聯力

TOP

透側上加風扇有點影響觀感, 設計上的失敗.
不過, 整體來說這個箱是不錯.
同意若不需要透側可選200R, 若要透側應考慮其他型號.

TOP

回復 34# happy_gemini


    真係唯一壞處係側透開扇孔, 加風扇或者防塵網都影響左觀感. 不過好彩佢側透比例夠大可彌補番少少.

TOP

回復 28# kenkwong


    我個windows 由i5 750 on p55 轉到i3 2105 on b75 都無事

TOP

回復 36# revolver


    粒U唔重要, CHIPSET影響大D. INTEL轉INTEL好多師兄都順利過渡, 不過最重要係OS 要WIN 7 or above

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢隻箱上星期日幫fd出過
感覺一般

Good:
-鋼水好(小弟唔多識分,不過用落都幾硬淨)
-唔洗上銅柱

Bad:
-唔 ...
lcska02nkc 發表於 2012-12-27 18:44


-羅c銅柱唔夠可以去新高登補貨嘛
-裝920可以裝機頂
-同意
-基本而家買新風扇都有3pin轉大4pin頭,我屋企多到呢

TOP

回復  kenkwong


    我個windows 由i5 750 on p55 轉到i3 2105 on b75 都無事
revolver 發表於 2012-12-27 13:10


用同一牌子底版?

TOP