好大set水冷將會再次出現係大家面前了~
支持~~
等師兄上機@>@
wellcomekit 發表於 10/10/2013 00:35



   

我手腳慢,可能遲過我買d600嘅師兄會快過我上機

TOP

又有水冷大作可以睇

今次應該唔洗MOD瓜

個箱咁大少好多工夫
asdasdhk2 發表於 10/10/2013 01:14



   

照計唔洗點mod

TOP

回復 29# royho


   

多謝roy兄經常支持晚輩

TOP

好機箱
上水超正
看來要課金了:

TOP

原來哂平
夠位放都想換

TOP

回復 31# FeverMike


    你個d水冷大set d ma

TOP

Woo....好巨呀

TOP

支持!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

茶實咁多 hd 位有咩用,我只想要mb 那半個就ok
pun1407 發表於 10/10/2013 17:02



   

果D所謂hd位,可以看成5.25"bay位,玩水冷嘅人就會覺得有用,我本人都唔會入6隻hdd入去

TOP