wongkingfai 當前離線
中級會員
TOP
kenleung369 當前離線
Tong05 當前離線
進階會員
如果散熱做好少少,我已經換左呢個箱 之前買左不能說RM3,散熱唔多好,頂唔順換左比文書機用 希望可以換個 ... kenleung369 發表於 2016-6-3 16:42
chirs3105 當前離線
初級會員
losiukit1 當前離線
香港CUT瑰玻璃一百幾十, 洗鬼淘咩 chirs3105 發表於 2016-6-3 23:59