bakamono 當前離線
怪しい叔父
進階會員
請問有無"U-NAS"起面板? 我見佢d相無logo. madox 發表於 2011-7-8 18:11
TOP
jabawack 當前離線
長老會員
king3 當前離線
特級會員
貨已到 的確係買家到㤔 巴打們請睇清楚 bakamono 發表於 2011-7-8 17:32
請問運費多少? king3 發表於 2011-7-8 19:32
madox 當前離線
有"U-NAS" logo 係面板 jabawack 發表於 2011-7-8 18:25
2隻92人仔到廣東省唔包港澳 bakamono 發表於 2011-7-8 23:47
唔包港澳咁你自己上大陸收貨 king3 發表於 2011-7-9 01:16
Mass 當前離線
中級會員
請問運費多少? king3 發表於 2011-7-8 07:32 PM
HK$72 Mass 發表於 2011-7-9 22:36
upatchow 當前離線