請問有無"U-NAS"起面板? 我見佢d相無logo.
madox 發表於 2011-7-8 18:11



    唔係太get到想講咩

TOP

請問有無"U-NAS"起面板? 我見佢d相無logo.
madox 發表於 2011-7-8 18:11


有"U-NAS" logo 係面板

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1632639

TOP

貨已到
的確係買家到㤔
巴打們請睇清楚
bakamono 發表於 2011-7-8 17:32

請問運費多少?

TOP

請問運費多少?
king3 發表於 2011-7-8 19:32



   
2隻92人仔到廣東省唔包港澳

TOP

有"U-NAS" logo 係面板
jabawack 發表於 2011-7-8 18:25

Thanks!

TOP

2隻92人仔到廣東省唔包港澳
bakamono 發表於 2011-7-8 23:47

唔包港澳咁你自己上大陸收貨

TOP

唔包港澳咁你自己上大陸收貨
king3 發表於 2011-7-9 01:16



   

咁我有方法啦
唔係點玩代購

TOP

請問運費多少?
king3 發表於 2011-7-8 07:32 PM


HK$72

TOP

HK$72
Mass 發表於 2011-7-9 22:36

已經收貨了都是$72~thx!
昨日5點幾下單,今天4點幾收到,效率真係好高

TOP

依個相配咩板同U好

有興趣

TOP