提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用同一牌子底版?
AL131 發表於 2012-12-27 18:59


牌子問題不大, 主要是CHIPSET同WIN問題

TOP

回復 38# lcska02nkc


    好難搵個百分百合心水. 300R個高度巳經係我極限, 再高放唔落(木台)底. 其實個個人要求唔同, 我就唔想側透有風扇位, 不過又好欣賞個HDD只有正常一半高, 把14cm可直吹display.

我唔裝側板扇, 所以如果安920可以安後面. 但係我想買H100i, 但又頂RAM喎. 唔知換SLIM 12X2夠唔夠力吹冷排?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 44# lcska02nkc


    唔該晒, 而家仲係15/16唔知買ANTEC定CORSAIR好, 兩個牌子都鍾意. 原本想買920貪佢有program監控high tech d甘,不過又出左個H100i......我用2把12cm加超來度過(5CM厚)頂個風位去RAM差唔夠1cm. 如果換slim應該岩岩好, 不過好似用都好盡....又怕扇葉打到D野
corsair箱唔support corsair水冷真係俾佢吹漲....塊底板位拉落1cm都ok啦

TOP

回復 40# AL131


    ASUS p7p55d pro -> asrock b75m-itx

TOP

回復  lcska02nkc


    唔該晒, 而家仲係15/16唔知買ANTEC定CORSAIR好, 兩個牌子都鍾意. 原本想買 ...
kenkwong 發表於 2012-12-27 19:52


水冷的設計基本上不是以中小型機箱為主, 放得落就用, 放不下也沒法.

TOP

回復 48# happy_gemini


    但係佢頂D縲絲孔120X2同140X2排列就係方便上冷排.....有誤導成份

TOP

好正喎個case

TOP