但我見淘宝多數賣 $619人民幣?  邉間咁平?
hearttex 發表於 2015-8-17 07:55


依家TAO仔香港戶口有得搶600-100既卷, 減左岩岩好519
我都諗住買隻D15S

TOP

但我見淘宝多數賣 $619人民幣?  邉間咁平?
hearttex 發表於 2015-8-17 07:55

落單即減,你可以問下賣家,我都係搵朋友幫我bid
我自己都唔識用淘

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

我都係用呢個。。

TOP

回覆 1# hiupang


    師兄可以分享下你啲線點執嗎?個箱走線位好窄,可以睇睇你點執線嗎?

TOP

我都係出去人地幫我搞,一陣影俾你睇下

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

nice casing

TOP

插盡3張display card^^
到時開心死你

TOP

都OK喔~~~~~

TOP

圖就無易太多,事實上呢個箱真係好重,同訂左等好耐先有
佢設計既風道係好,但好多野太過唔User Friendly
好處 ...
hiupang 發表於 2015-8-3 19:01



我想問吓
如果背板用一隻SSD
拆咗DVD-R個架
會唔會擺倒一個HDD呢?
因為用緊1000W牛
前面一定裝唔倒HDD......
thanks

TOP

好似幾ok喎!

TOP