箱唔會吸塵.......但會舖塵.....你明我講咩
RX-8 發表於 2010-10-7 00:56

點會唔明呢,o拿!佢而家開始返入紙箱內封塵了

TOP

故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種.

TOP

本帖最後由 MLMGBD 於 2010-10-7 23:49 編輯

請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配????
同埋用黎HOLD住個DVDROM個兩條野又有冇得折架????
因為想折左第二同第三個DVDROM位黎放HARDDISK

TOP

故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種. ...
fishhead 發表於 2010-10-7 23:08

都係師兄明白呢個機箱個真正用意

TOP

請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配????
同埋用黎HOLD住個DVDROM ...
MLMGBD 發表於 2010-10-7 23:45

唔清楚,要配可能要問代理了
至於個dvd rom 位呢,其實全機所有配件都可以拆除的

TOP

真係好令=(
但係塵應該都幾多下~

TOP

ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching  ...
computerman2 發表於 2010-10-9 01:14

我用左兩把試喎
你想問亞波羅定紅 wing 呀?

TOP

咁奇怪既DESGIN 連正氣壓都好難做, 怪箱

TOP