ivancwm 當前離線
中級會員
箱唔會吸塵.......但會舖塵.....你明我講咩 RX-8 發表於 2010-10-7 00:56
TOP
fishhead 當前離線
MLMGBD 當前離線
故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種. ... fishhead 發表於 2010-10-7 23:08
請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配???? 同埋用黎HOLD住個DVDROM ... MLMGBD 發表於 2010-10-7 23:45
笨小傻;] 當前離線
初級會員
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
dirtyman1984 當前離線
Banned
ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching ... computerman2 發表於 2010-10-9 01:14
uwantwant 當前離線
進階會員