GeneralShepherd 當前離線
進階會員
Ching有冇打算整 chris3971 發表於 2020-12-18 22:27
唔係掛... 咁我咪變左2set防塵... chris3971 發表於 2020-12-18 22:29
TOP
chris3971 當前離線
中級會員
上TB問下價先, 如果連私集運費(當10蚊左右)貴過JD買玻璃側板就算了 ... GeneralShepherd 發表於 2020-12-20 17:49
kenken33 當前在線
太工業風個樣接受唔到,成部礦機咁 Jonsbo果D外觀設計正路好多 kenken33 發表於 2020-12-23 18:00
palmaholic 當前離線
johnnylaiee 當前離線
mxc 當前離線
請問有人用此機箱來裝MATX底板、ATX火牛和顯示卡?如有,能分享出來嗎?擔心空間不夠。謝謝! ... palmaholic 發表於 2020-12-28 19:48
回覆 mxc 我是擔心顯卡尾同火牛的線會互相頂著。我那張顯卡大概是25cm,而且在底版的第一條槽。 via HK ... palmaholic 發表於 2020-12-29 16:31
你隻ATX牛係咪模組牛?? mxc 發表於 2020-12-29 16:48