Ching有冇打算整
chris3971 發表於 2020-12-18 22:27

上TB問下價先, 如果連私集運費(當10蚊左右)貴過JD買玻璃側板就算了

唔係掛...
咁我咪變左2set防塵...
chris3971 發表於 2020-12-18 22:29

TOP

上TB問下價先, 如果連私集運費(當10蚊左右)貴過JD買玻璃側板就算了


...
GeneralShepherd 發表於 2020-12-20 17:49



   
個陣買,有送風扇塵網二揀一
唔知本身有...揀左塵網...重要係送黑色...
宜家放埋左一邊

TOP

太工業風個樣接受唔到,成部礦機咁
Jonsbo果D外觀設計正路好多

TOP

太工業風個樣接受唔到,成部礦機咁
Jonsbo果D外觀設計正路好多
kenken33 發表於 2020-12-23 18:00



   
全白既matx機箱,呢隻真心唔差

TOP

請問有人用此機箱來裝MATX底板、ATX火牛和顯示卡?如有,能分享出來嗎?擔心空間不夠。謝謝!

TOP

外型似到十足,抵玩!!!

TOP

請問有人用此機箱來裝MATX底板、ATX火牛和顯示卡?如有,能分享出來嗎?擔心空間不夠。謝謝! ...
palmaholic 發表於 2020-12-28 19:48


我用MATX底板、ATX火牛, 仲加埋一套240自組水都塞得落
當然要睇下你用咩display card

TOP

回覆 77# mxc

我是擔心顯卡尾同火牛的線會互相頂著。我那張顯卡大概是25cm,而且在底版的第一條槽。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆  mxc

我是擔心顯卡尾同火牛的線會互相頂著。我那張顯卡大概是25cm,而且在底版的第一條槽。

via HK ...
palmaholic 發表於 2020-12-29 16:31


你隻ATX牛係咪模組牛??

TOP

你隻ATX牛係咪模組牛??
mxc 發表於 2020-12-29 16:48

是!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP