Canon.係咪就有枝24mm出?

本帖最後由 manman1998 於 2014-9-12 20:22 編輯

如題
http://cameota.com/canon/4990.html

EFS 唔關我事

TOP

如果真的,2k樓下必入

TOP

如果真的,2k樓下必入
manman1998 發表於 2014-9-13 13:13



    你唔係有支 EF-M 22mm , 入24冇咩用 , 定係給40D用?

TOP

若果千幾蚊,比40D用,24餅加40餅夠一
般用了

TOP

知道咩價未?

TOP

EF-S 24mm = 38mm ( in 135 format )
出多 d 又平又靚既定焦比 APS-C ,泥緊又有 7D Mark II ,好事。

TOP

睇錯左,原來係EF-S lens..

TOP

I am interested too.

TOP

TOP