本帖最後由 tolo2036 於 2015-5-5 04:15 編輯
新手,剛收到樂天M3, body+EVF, CHING 有冇建議買乜鏡呢?或者要買乜必須配件呢?
ricoyoki 發表於 2015-5-4 22:42



    必買efm11-22mm, f/4-5.6, IS 行約$2600, 水$2000,旅行必備,影風景/+人

和efm 22mm, f/2,大光圈餅鏡,做淺景深,近攝,影星,一千蚊樓下,但對焦較慢

配件當然係電,不過未有代用電,另外是相機繩或帶

TOP

回覆 101# tolo2036

原本有支全新嘅EF28-105 USM(N年前買), 諗住M3返嚟用下先,點知發現有霉, 無計, 維有買過啦!
多謝CHING!

TOP

回覆  tolo2036

原本有支全新嘅EF28-105 USM(N年前買), 諗住M3返嚟用下先,點知發現有霉, 無計, 維有買過 ...
ricoyoki 發表於 2015-5-5 06:36

無放入防潮箱?

TOP

要喺canon個campaign網站做登記,收到機後又要再填SN登記多野。
不過限5000個,而家個campaign已經完左
...
肥肥 發表於 2015-5-4 17:56



   
佢特價買鏡同轉接環係唔係日本本土先有得買?

TOP

尋晚玩左陣連拍 , 發覺追焦有問題, 全部都唔中焦 , 唔知係我技術問題定係 setting 問題 , 有冇 c hing 可以指教, thanks

TOP

我去尖沙咀間姓氏相機,二十蚊,佢幫我貼埋
01網話個貼的大少和g1x mark II,100d一樣大細 ...
tolo2036 發表於 2015-5-4 22:22


廿蚊又平喎,佢地係咪用以上型號既貼定專for M3貼

TOP

回覆 103# harryytm
有放入防潮櫃, 但都霉,外國綱話新鏡九個月唔用.就算有防潮都有機會霉,唉,冇計!

TOP

回覆 104# 雷帝
我都想問.

TOP

佢特價買鏡同轉接環係唔係日本本土先有得買?
雷帝 發表於 2015-5-5 08:45


當然要日本本土買先有份
http://cweb.canon.jp/eos/campaign/eosm3-debut/apply.html

回贈萬八¥咪即係日本行貨賣香港水貨價! 優惠由5月21延8月5, 今次日本嘅價去得幾盡。
http://dc.watch.impress.co.jp/docs/news/20150430_700261.html

TOP

當然要日本本土買先有份


回贈萬八¥咪即係日本行貨賣香港水貨價! 優惠由5月21延8月5, 今次日本嘅價去得 ...
hgryan 發表於 2015-5-5 11:15



   
水貨已經係日本本土買架啦 , 但係要點拎個 rebate 有冇人知 ?

TOP