回覆  wingkps2
不如玩多樣,入埋笨記畸溫
NPNT 發表於 2016-8-21 00:32

K1好似唔玩舊鏡就冇咩選擇… 16.5k又好多選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1091# mail4kawai


    a7rii我已極限.再大真係唔方便.我一個細細斜咩.
一機一鏡.攪掂晒.

TOP

本帖最後由 sam2004 於 2016-8-21 11:15 編輯
konica 40/1.8
NPNT 發表於 2016-8-21 00:29

一支很好的餅,從中學玩到讀完大學,还有那几支uc不可錯过啊
80-200 uc

TOP

回覆 1093# sam2004

UC 我都係得 80-200,定焦炒得太勁

TOP

回覆 1091# mail4kawai

玩三公主,FA* 都有排玩

TOP

K1好似唔玩舊鏡就冇咩選擇… 16.5k又好多選擇

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-8-21 11:00


有支40餅好似$2k 幾

TOP

回覆 1094# NPNT

最正还是28那支uc,重藏在我老豆的防潮箱裡,看來有空要回次家來個親子活動啦!

TOP

又麵包

TOP

回覆 1098# wingkps2
我出豆付

Konica 35/2

TOP

大家覺得有咩唔同.




55.8我覺得係正D.

TOP