wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 NPNT 原來睇法係唔同. 第一張我用55.8影.自己就覺得個種前後感強D. 下面張就舛902.8影. 覺得 ... wingkps2 發表於 2016-8-22 18:06
aichun 當前離線
長老會員
第一張有烏鷹.... NPNT 發表於 2016-8-22 18:04
NPNT 當前離線
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
回覆 NPNT 其實唔明..2線性係乜.. 嗯..我都係上網睇下係咩先... 啊,,,,我明嘞.....係唔係即係有條 ... wingkps2 發表於 2016-8-22 21:17
啊...即係D邊緣有重影... wingkps2 發表於 2016-8-22 21:39