肥肥 當前離線
中級會員
水貨已經係日本本土買架啦 , 但係要點拎個 rebate 有冇人知 ? 雷帝 發表於 2015-5-5 12:54
TOP
雷帝 當前離線
進階會員
要去銀行或者郵局攞,唔使諗. 而且扣埋cashback咪同香港水貨價一樣 肥肥 發表於 2015-5-5 13:05
11~22 香港水貨做到 7 百蚊咩 雷帝 發表於 2015-5-5 13:23
aichun 當前離線
長老會員
日本賣41000yen,cashback10000yen,31000yen咩兌率先可以兌到700蚊 肥肥 發表於 2015-5-5 13:31
funfunhk 當前離線
tolo2036 當前離線
我想問下邊度有EF-M 18-55mm 支KIT鏡現貨賣? 價錢.com 果D都冇貨的.... funfunhk 發表於 2015-5-6 09:36
尖沙咀嗰間姓氏相機有貨,$750水貨拆kit有一年保,自己打電話去問點保法 ... tolo2036 發表於 2015-5-6 17:15
hgryan 當前離線
嘩........真係水漲船高,未出M3時,支M1855我去買都係$500,而家升到$750 ... aichun 發表於 2015-5-6 18:38