水貨已經係日本本土買架啦 , 但係要點拎個 rebate 有冇人知 ?
雷帝 發表於 2015-5-5 12:54


要去銀行或者郵局攞,唔使諗.
而且扣埋cashback咪同香港水貨價一樣

TOP

要去銀行或者郵局攞,唔使諗.
而且扣埋cashback咪同香港水貨價一樣
肥肥 發表於 2015-5-5 13:05



11~22 香港水貨做到 7 百蚊咩

TOP

11~22 香港水貨做到 7 百蚊咩
雷帝 發表於 2015-5-5 13:23


日本賣41000yen,cashback10000yen,31000yen咩兌率先可以兌到700蚊

TOP

攪咁多野同香港水貨相差無幾,叠埋心水在香港買支水貨好過

TOP

日本賣41000yen,cashback10000yen,31000yen咩兌率先可以兌到700蚊
肥肥 發表於 2015-5-5 13:31



   
我仲以為比 10000 yen

TOP

我想問下邊度有EF-M 18-55mm 支KIT鏡現貨賣?
價錢.com 果D都冇貨的....

TOP

我想問下邊度有EF-M 18-55mm 支KIT鏡現貨賣?
價錢.com 果D都冇貨的....
funfunhk 發表於 2015-5-6 09:36



    尖沙咀嗰間姓氏相機有貨,$750水貨拆kit有一年保,自己打電話去問點保法

TOP

尖沙咀嗰間姓氏相機有貨,$750水貨拆kit有一年保,自己打電話去問點保法 ...
tolo2036 發表於 2015-5-6 17:15



嘩........真係水漲船高,未出M3時,支M1855我去買都係$500,而家升到$750

TOP

尖沙咀嗰間姓氏相機有貨,$750水貨拆kit有一年保,自己打電話去問點保法 ...
tolo2036 發表於 2015-5-6 17:15



    謝師兄,星期六出去先.   

TOP

嘩........真係水漲船高,未出M3時,支M1855我去買都係$500,而家升到$750 ...
aichun 發表於 2015-5-6 18:38

無計…呢樹有咁多師兄放毒,自然就比人搶貴晒,依家M3全套齊起碼要過四位數。
話時話日本個25000套特價機+EVF賣左咁耐仲未賣晒!

TOP