無計…呢樹有咁多師兄放毒,自然就比人搶貴晒,依家M3全套齊起碼要過四位數。
話時話日本個25000套特價機 ...
hgryan 發表於 2015-5-6 20:38


25000可能係MARKETING GIMMICK

TOP

25000可能係MARKETING GIMMICK
choyu 發表於 2015-5-6 21:26


我理鬼得佢係咪gimmick,兩舊水個EVF真係好jetso,最緊要靚斗又好用,

最好多個glimmick係C記為咗用家著想,鼓勵用原裝電,買原裝電買一送一就very good,係咪有點痴心妄想呢?

TOP

EOS-M3加NIKON 105mm f/2 dc

IMG_0900 by tolo2036, on Flickr

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2015-5-8 17:05 編輯

今日都幾開心架,早上收到友台DC屋話我年半前嗰輯Hea遊泰國相,已被收納至靚相推介,今日在首頁刋登。可能那邊高手走曬,我D小鷄相至可以頂上.....事原都係一次講EOS M1/M3重提這輯相開始
終於可以脱離手機相行列了。

全輯是用eos-m1加主力用efm 11-22mm鏡影的, 有些是用efm 22mm f/2和ef 40mm f/2.8影的
而家m3畫質肯定仲好, 相應該更好更靚, 諗起影到靚相就興奮,又想去旅行

1.
IMG_1015 by tolo2036, on Flickr

2.
IMG_0626 by tolo2036, on Flickr

3.
IMG_0751 by tolo2036, on Flickr

4.
IMG_1175 by tolo2036, on Flickr

5.
IMG_1500 by tolo2036, on Flickr

6.
IMG_1265 by tolo2036, on Flickr

全輯大圖
https://www.flickr.com/photos/10 ... /72157635367790738/

TOP

回覆 124# tolo2036


    恭喜晒

TOP

本帖最後由 aichun 於 2015-5-9 08:32 編輯

岩岩在對岸forum見到,有師兄在日本買的M3個dial給擰斷,雖然唔知呢位師兄點擰斷,但我都覺得個dial實在太緊
見到呢篇報道,我而家擰都要好小心先至得
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=4375506&p=1

TOP

回覆 124# tolo2036


    咁就要影多D靚相

TOP

m3個轉盤真係好緊

posted by mobile

TOP

岩岩在對岸forum見到,有師兄在日本買的M3個dial給擰斷,雖然唔知呢位師兄點擰斷,但我都覺得個dial實在太 ...
aichun 發表於 2015-5-9 08:30


緊就緊少少但可接受, 驚斷可以用Touch Mon。

TOP

緊就緊少少但可接受, 驚斷可以用Touch Mon。
hgryan 發表於 2015-5-9 22:52


M3個PASM曝光模式轉左實體Dial,要轉換都唔關Touch Mon事

TOP