回復 1# gigighorge


    你用咩品牌既防潮箱?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

未買, 想買 收藏 家 thx
gigighorge 發表於 2014-2-17 03:11



    防潮箱用好少電,都好安全

TOP

防潮箱用好少電,都好安全
kevinckcheung 發表於 2014-2-17 03:18

ssp買既惠通,好似4w,基本上好安全。

TOP

ssp買既惠通,好似4w,基本上好安全。
neofung 發表於 2014-2-17 03:30


我部惠通長開左差唔多 8 年

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要起火既話 ROUTER都得..............
太擔心啦~

TOP

真心怕起火,

但又想用黎放 野. (其實放 HDD jar....)


thank you~~~~


即係一日開 16h 左右,
8 hr 出街 ...
gigighorge 發表於 2014-2-16 23:41


設計得宜的產品, 其實是可以24小時開機的, 絕大部分產品用的就是 [半導體電致冷片的設計] , 因為互相抄襲的緣故, 現在價格很便宜了. 耗電並不多, 有興趣可以看看這個整理好的資料
http://wp.me/ph3BR-Sv

TOP

當你知道電子防潮箱既運作原理後,你就唔會有呢個念頭
y2kming 發表於 2014-2-17 04:53


同感, 你要關, 不如關雪櫃仲好.

TOP

你可以買啲有時間掣既插頭。

TOP