有無師兄研究過ETTR點玩?

TOP

EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪.

kit zoom 用得少, 唔覺.

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-25 20:10 編輯
EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 19:33



    可能係對到焦(放大鏡放大)睇到,不過景深太淺,我就會較細光圈,遠少少影再crop番出來
個對焦框大,有時對錯焦,又手動或放大㨂過

TOP

EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 19:33

幾光既環境下會出現咁既情況?通常太暗先會咁。

TOP

留M3重要事項

1. Sigma Tamron鏡唔夾 M3報告 (Dpreview的eos-m forum m3)


TAMRON 18-200mm F/3.5-6.3 D ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 15:54

Tamron F004 90mmVC,用喺M3度,會強制手動模式,無咗自動對焦。用喺M1又正常自動對焦。

TOP

幾光既環境下會出現咁既情況?通常太暗先會咁。
harryytm 發表於 2015-4-25 19:57


通常都正光, 黃昏.  太喑, 低反差會來回對扯風琴.

TOP

Tamron F004 90mmVC,用喺M3度,會強制手動模式,無咗自動對焦。用喺M1又正常自動對焦。 ...
leon99 發表於 2015-4-25 20:39



    會唔會打電話問下騰龍?

TOP

可能係對到焦(放大鏡放大)睇到,不過景深太淺,我就會較細光圈,遠少少影再crop番出來
個對焦框大 ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 19:55


有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不出綠框.

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-25 22:23 編輯

M1,EF35-70 JPG

M1,EF28-80 JPG

真身

TOP

有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 21:36


淨色用contrast AF難對焦,我直接幫佢搵個(一樣距離)易對的對焦位算數

TOP