harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
TOP
eucerin06 當前離線
中級會員
tolo2036 當前離線
進階會員
EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪 ... eucerin06 發表於 2015-4-25 19:33
leon99 當前離線
長江7號
留M3重要事項 1. Sigma Tamron鏡唔夾 M3報告 (Dpreview的eos-m forum m3) TAMRON 18-200mm F/3.5-6.3 D ... tolo2036 發表於 2015-4-25 15:54
幾光既環境下會出現咁既情況?通常太暗先會咁。 harryytm 發表於 2015-4-25 19:57
Tamron F004 90mmVC,用喺M3度,會強制手動模式,無咗自動對焦。用喺M1又正常自動對焦。 ... leon99 發表於 2015-4-25 20:39
可能係對到焦(放大鏡放大)睇到,不過景深太淺,我就會較細光圈,遠少少影再crop番出來 個對焦框大 ... tolo2036 發表於 2015-4-25 19:55
manman1998 當前在線
有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有. 升估近過最近對焦點應不 ... eucerin06 發表於 2015-4-25 21:36