抵玩WOR
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 09:12



   
我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 1.8 ver 1 就齊一套

50 1.8 II , YN 50 1.8 , 50 1.8 STM (缺 50 1.8 V1 )

TOP

我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:45



    要咁多有咩用?

TOP

要咁多有咩用?
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 19:48



   
男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN版同 STM版其實多多少少有D唔同

一個 coating 好雞又得5片光圈葉,青青地
YN 雞既 DC 摩打 + 經典大陸鏡 coating (flare 唔同樣) ,D角色水同canon 有D唔同,光圈葉有7塊
STM 版對焦准確左, coating 好左,光圈葉有返7塊,MFD 短左。雖然堆焦外一樣咁硬…

齊一套都唔係好貴…

TOP

男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:57


集齊一套可以來個pk大格鬥

TOP

男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:57



    Y唔買其他呢?

TOP

Y唔買其他呢?
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 20:00



因為夠平,集齊都唔肉赤

TOP

我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:45



    v1 好似經常有人放?

TOP

因為夠平,集齊都唔肉赤
aichun 發表於 2015-6-9 20:03



   
正解,平又實用

18 55 咁多代要集唔貴但集黎無咩用…
有D舊D既鏡款都有好多代的

TOP

v1 好似經常有人放?
ernesttsim 發表於 2015-6-9 20:10



   
炒到好貴   只能說愛不夠

TOP

炒到好貴   只能說愛不夠
anonymoushk 發表於 2015-6-9 20:16



    可能因為係MIJ緣故吧

TOP