用緊 F3
usei 發表於 2017-3-28 21:20

你部新過我啦.

TOP

真心

有機用就等啦

新sensor wor
jeremymak 發表於 2017-3-28 21:02


+1

TOP

唔知A7III有冇touchscreen?   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
calvin83 發表於 2017-3-28 20:30

  仲以為有咩野教學tim!

入A7S2啦, 千二萬其實好夠用

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 CHK 於 2017-3-29 00:47 編輯

SONY唔會咁快CUT舊機

最少A7出左咁耐都仲可以係佢個LIST度

有冇得賣一回事

佢學到APPLE賣IPHONE個招

反正低階新機都畀唔到咩新野你

不如用正成賣畀你

TOP

回覆 1# calvin83


    可能係a9呢!?

TOP

SONY唔會咁快CUT舊機

最少A7出左咁耐都仲可以係佢個LIST度

有冇得賣一回事

佢學到APPLE賣IPHONE個招

反 ...
CHK 發表於 2017-3-29 00:44

言之有理!

TOP

仲以為有咩野教學tim!

入A7S2啦, 千二萬其實好夠用

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2017-3-28 23:40

A7S2做測試好麻煩.

TOP

回覆 15# this68
係咁就.......

TOP

A7S2做測試好麻煩.
calvin83 發表於 2017-3-29 06:07

咩測試?

via HKEPC Reader for Android

TOP

A7S2做測試好麻煩.
calvin83 發表於 2017-3-29 06:07


做咩測試?你搶wing sir飯碗?

TOP