calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
用緊 F3 usei 發表於 2017-3-28 21:20
TOP
chung5200 當前離線
中級會員
真心 有機用就等啦 新sensor wor jeremymak 發表於 2017-3-28 21:02
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
唔知A7III有冇touchscreen? via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android calvin83 發表於 2017-3-28 20:30
CHK 當前離線
進階會員
this68 當前離線
SONY唔會咁快CUT舊機 最少A7出左咁耐都仲可以係佢個LIST度 有冇得賣一回事 佢學到APPLE賣IPHONE個招 反 ... CHK 發表於 2017-3-29 00:44
仲以為有咩野教學tim! 入A7S2啦, 千二萬其實好夠用 via HKEPC Reader for Android ... mail4kawai 發表於 2017-3-28 23:40
A7S2做測試好麻煩. calvin83 發表於 2017-3-29 06:07
aichun 當前離線