tolo2036 當前離線
進階會員
話說為左用盡最高解像度同用盡感光元件, 我多數用每部機最高o既像素去影相, 你地呢? A7R II , A7R, RX ... 我係小魚兒 發表於 2017-7-20 10:21
TOP
s20012797 當前離線
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
meowmi 當前離線
中級會員
突然覺得4:3 有D唔慣 我係小魚兒 發表於 2017-7-20 10:21
smallfry 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
原來魚仔有咁多部機,真有米 tolo2036 發表於 2017-7-20 15:06
polarhei 當前離線
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
vialli 當前離線