話說為左用盡最高解像度同用盡感光元件,
我多數用每部機最高o既像素去影相,
你地呢?

A7R II , A7R, RX ...
我係小魚兒 發表於 2017-7-20 10:21


3:2影raw,再按影前諗住的構圖用dpp crop出來

TOP

M43 4:3, Dx 3:2, FF 4:3,
構圖一件事,仲有冇位比你裁又另一件事

TOP

除非支鏡cover唔到個sensor, 唔係最好用盡個sensor去影,後期點crop都得。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

突然覺得4:3 有D唔慣
我係小魚兒 發表於 2017-7-20 10:21


我都會有呢個問題
3:2最順眼,手機多用1:1

TOP

話說為左用盡最高解像度同用盡感光元件,
我多數用每部機最高o既像素去影相,
你地呢?

A7R II , A7R, RX ...
我係小魚兒 發表於 2017-7-20 10:21


原來魚仔有咁多部機,真有米

TOP

4:3

TOP

原來魚仔有咁多部機,真有米
tolo2036 發表於 2017-7-20 15:06



    之前GA....依家得返A7R II

TOP

回覆 17# 我係小魚兒

明顯地發現冇咩分別, 所以就噉.

經過一大堆事情後, 我目前問色水. 可否指定一個色溫拍片, 影相. ALPHA 5000有噉樣既設定, 若果準備功夫做足, 後期唔需要做太多野, 畢竟調色唔易做. 目前我可能要問ALPHA 6300, 但相信唔會係依家既事. 因為2K暫時夠用. 可能, 影多啲片, 拍打機, 收多啲貼士,或者可以做到?

TOP

我會用返Sensor個比例

TOP

張相構圖要乜比例就用乜

TOP