好似依家水貨都成$1200 蚊一枝...
真心好貴...
我係小魚兒 發表於 2017-9-30 21:09

唔係依家貴, 係之前太平.

TOP

好似依家水貨都成$1200 蚊一枝...
真心好貴...
我係小魚兒 發表於 2017-9-30 21:09

1.35k了

TOP

唔係依家貴, 係之前太平.
calvin83 發表於 2017-9-30 21:10

會唔會太正面

TOP

1.35k了
chris1801 發表於 2017-9-30 21:13



    星際 2/F 幾間望左未?

TOP

好似依家水貨都成$1200 蚊一枝...
真心好貴...
我係小魚兒 發表於 2017-9-30 21:09



總之當年M1/M2年代買左既,而家放二手都有賺

TOP

1.35k了
chris1801 發表於 2017-9-30 21:13



    真心唔貴,行貨2980

TOP

枝鏡咁優質,就算買黎收藏都唔錯
必思 發表於 2017-9-30 21:09



    奸狼當年賣大包之作

TOP

好似依家水貨都成$1200 蚊一枝...
真心好貴...
我係小魚兒 發表於 2017-9-30 21:09



    對你問題不大

TOP

真心唔貴,行貨2980
必思 發表於 2017-9-30 21:15



    話晒佢係M系機大光圈,呢個價扺比

TOP

對你問題不大
aichun 發表於 2017-9-30 21:18



    因為佢都無需要買

TOP