s20012797 當前離線
進階會員
回覆 必思 你得閒過黎試下喇. wingkps2 發表於 2017-9-30 14:36
TOP
yick 當前離線
NPNT 當前離線
特級會員
tolo2036 當前離線
部機乜野唔得先~? ISO? AF? IMAGE QULITY? COLOR? SHARPNESS? yick 發表於 2017-10-1 01:55
似乎mr.新手又準備買新玩具了,記得放多D"爛相"上來大家研究下 s20012797 發表於 2017-9-30 14:55
wingkps2 當前離線
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
回覆 NPNT 襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING 800快門F4...因我支SONY得F4 ... wingkps2 發表於 2017-10-1 10:16
hongnelson 當前離線
Banned