回覆  必思


    你得閒過黎試下喇.
wingkps2 發表於 2017-9-30 14:36



似乎mr.新手又準備買新玩具了,記得放多D"爛相"上來大家研究下

TOP

部機乜野唔得先~?

ISO?
AF?
IMAGE QULITY?
COLOR?
SHARPNESS?

TOP

回覆 1# wingkps2
不如放你老細d相出黎睇下
會唔會係走焦?

TOP

部機乜野唔得先~?

ISO?
AF?
IMAGE QULITY?
COLOR?
SHARPNESS?
yick 發表於 2017-10-1 01:55


係個人唔得

TOP

似乎mr.新手又準備買新玩具了,記得放多D"爛相"上來大家研究下
s20012797 發表於 2017-9-30 14:55


等幾個月又有全新二手賣

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2017-10-1 10:22 編輯

回覆 13# NPNT

襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING   800快門F4...因我支SONY得F4
[img]
[/img]


TOP

回覆  NPNT

襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING   800快門F4...因我支SONY得F4


...
wingkps2 發表於 2017-10-1 10:16

唔覺得有咩問題丫

TOP

回覆 17# mail4kawai

N記部朦D喎.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 19# hongnelson


用最新支70200 F2.8  好似黑七.不過我兩支都係用返F4影

TOP