提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2018-10-30 23:51 編輯

回覆 8# P14

奶過咁多次野唔好意思覆,次次新屎坑貪平貪方便買哩的1/2.3玩一陣就頂唔順的畫質追焦蝕賣,今時今日仲出哩的大舊1/2.3不如出Gopro hero7話晒有強避震4K60,剛上去S 玩果部新鷄HX99 都係油畫到暈掉都掉唔切,過4K不如出P記TZ110 一吋底, 用埋數碼變焦都有1000mm, 近影低光點都好過1/2.3

TOP

下次想反應好啲,可以打多幾個字,唔好就咁寫個spec同放張圖,咁先有計傾  

via HKEPC Reader  ...
mail4kawai 發表於 2018-10-30 22:53

仲要係呢區常客好更加好

TOP

半價都要考慮
P14 發表於 2018-10-30 22:57


你諗果部SX70HS都要4千幾啦,RX10IV半價都係6千鬆,但正好多

TOP

回覆  P14

奶過咁多次野唔好意思覆,次次新屎坑貪平貪方便買哩的1/2.3玩一陣就頂唔順的畫質追焦蝕賣,今 ...
mokngaihong 發表於 2018-10-30 23:50

賴過嘢你更加要覆,好等施主回頭是岸

TOP