mokngaihong 當前離線
進階會員
TOP
mr_juicy 當前離線
中級會員
我玩過 RX10 一代. 以今日水準 out 晒, 對焦好慢, 其次覺得日光機, 始終第一代 1 吋 sensor. ... ponghk 發表於 2019-2-2 13:14
回覆 mr_juicy 600MM 是F4, 打月好多機都得,不過2400MM 連拍飛緊既雀仲有7成中焦就唔知仲有無其它機做 ... mokngaihong 發表於 2019-2-2 12:09
回覆 mr_juicy 我用黎打雀拍細路比賽,無用外閃, 普通60M W 咭都得 我買果陣14XXX, 見到有新 ... mokngaihong 發表於 2019-2-2 19:32
1.618 當前離線
初級會員
回覆 mr_juicy 三代仲未有相位對焦, 真係差好遠 1.618 發表於 2019-2-5 01:58