本帖最後由 mokngaihong 於 2019-2-2 13:33 編輯

https://www.flickr.com/photos/77 ... /dateposted-public/

係濕地公園門口迷宮果度上頂用2400MM,唔駛技術亂拍10張中8張到,入場都慳番....

TOP

我玩過 RX10 一代. 以今日水準 out 晒, 對焦好慢, 其次覺得日光機, 始終第一代 1 吋 sensor. ...
ponghk 發表於 2019-2-2 13:14

Ching你嘅意見十分中肯, 的確一代嘅對焦系統係幾難追到小朋友,而且夜晚影相noise好勁。

今次部機short short哋, 正好有理由跟老虎申請permit

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  mr_juicy

600MM 是F4, 打月好多機都得,不過2400MM 連拍飛緊既雀仲有7成中焦就唔知仲有無其它機做 ...
mokngaihong 發表於 2019-2-2 12:09

請問ching幾錢入手呢?

用緊邊張卡同閃燈?

Thanks

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2019-2-2 19:35 編輯

回覆 13# mr_juicy


    我用黎打雀拍細路比賽,無用外閃, 普通60M W 咭都得

    我買果陣14XXX, 見到有新淨8K5 .... 好痛

TOP

回覆  mr_juicy


    我用黎打雀拍細路比賽,無用外閃, 普通60M W 咭都得

    我買果陣14XXX, 見到有新 ...
mokngaihong 發表於 2019-2-2 19:32

早買早享受, ching攪到小弟心思思添

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  mr_juicy


    我用黎打雀拍細路比賽,無用外閃, 普通60M W 咭都得

    我買果陣14XXX, 見到有新 ...
mokngaihong 發表於 2019-2-2 19:32

唔好意思ching,  忘記問mark III同 IV有咁分別呢?

Thanks

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2019-2-2 20:57 編輯

回覆 16# mr_juicy

追焦差9條街, MKIII舊系統無眼部追焦果的,打遠近都無得比

TOP

回覆 16# mr_juicy

三代仲未有相位對焦,
真係差好遠

TOP

回覆  mr_juicy

三代仲未有相位對焦,
真係差好遠
1.618 發表於 2019-2-5 01:58

多謝兩位ching意見, RX10 IV真係值得入手, 小弟會好好考慮, 盡快買機


via HKEPC Reader for Android

TOP