calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
我都見有人講可以同時trade幾部舊機,總和唔多過部新機就ok,感覺上好似好抵咁,唔駛擺到唔值錢 ... Mj1314 發表於 2021-5-10 18:34
TOP
jeremymak 當前離線
特級會員
cody2k 當前離線
Banned
kachanhk 當前離線
進階會員
本身有部D850, 見NIKON上星期出左個TRADE-IN,見佢個回收價都有$12000, 個價好似都幾好,比多幾千有部6i ... Mj1314 發表於 2021-5-10 16:09
係可以同時trade幾部舊機 calvin83 發表於 2021-5-10 19:30
必思 當前離線
其實同你自己拎去星仔賣機然後買其他野無分別 必思 發表於 2021-5-11 01:36
pockchop 當前離線
無得trade D90 呀 ininin 發表於 2021-5-10 06:40 PM
回復 kachanhk 有寫明係“高科技”果間收。 calvin83 發表於 2021-5-11 01:21