我都見有人講可以同時trade幾部舊機,總和唔多過部新機就ok,感覺上好似好抵咁,唔駛擺到唔值錢 ...
Mj1314 發表於 2021-5-10 18:34

係可以同時trade幾部舊機

TOP

回覆 11# calvin83


    又幾好喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本身有部D850, 見NIKON上星期出左個TRADE-IN,見佢個回收價都有$12000, 個價好似都幾好,比多幾千有部6i ...
Mj1314 發表於 2021-5-10 16:09

個價係跟星際二手店的價

TOP

係可以同時trade幾部舊機
calvin83 發表於 2021-5-10 19:30

根本只係代二手佬收機

TOP

回復 15 #kachanhk

有寫明係“高科技”果間收。

TOP

其實同你自己拎去星仔賣機然後買其他野無分別

TOP

其實同你自己拎去星仔賣機然後買其他野無分別
必思 發表於 2021-5-11 01:36

有時ED活動會鬆手D.

TOP

無得trade D90 呀
ininin 發表於 2021-5-10 06:40 PM


我D700都唔收,慳番!

TOP

回復 kachanhk

有寫明係“高科技”果間收。
calvin83 發表於 2021-5-11 01:21

就係睇到

TOP