killuakam 當前離線
Banned
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
15 F1.7, 42.5 F1.7 呢2支鏡分別的用途是? karon898 發表於 2017-8-22 22:05
jeffryho 當前離線
進階會員
我既經驗kit +15 已經好好用,日頭kit 基本上好夠用,用慣15又得, 想要半身可以加20/25 1.7, 42.5 1 ... killuakam 發表於 2017-8-22 22:12
必思 當前離線
特級會員
15真係好好用, 我試過旅行只用一支15就夠了 jeffryho 發表於 2017-8-22 22:27
s20012797 當前離線
M43鏡枝枝都好用,我經常去影相都係每部機跟一鏡咁用 必思 發表於 2017-8-22 22:33
十卜1517一鏡走天涯+1, 1580都可以, 同期帶左枝12100, 除打生物冇點用過:hitwall ... s20012797 發表於 2017-8-22 22:35
你咁多支鏡, 咪要好多個BODY jeffryho 發表於 2017-8-22 22:38