洋蔥包 當前離線
中級會員
點解呢? 我發現除左GH5 真係好貴之外 真係KEEP到M43, 樣樣都唔過3千蚊-3- GF9 7.5 12-32 15 F1.7 4 ... 我係小魚兒 發表於 2017-8-30 16:06
TOP
mokngaihong 當前離線
進階會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
今日到港, 終於齊晒=3= 我係小魚兒 發表於 2017-8-30 15:35
killuakam 當前離線
Banned
回覆 洋蔥包 我gf9加支14-140都無咩問題,有反mon 揸住支炮照影仲穩仲好揸,快又爽 遲的整支1838 ... mokngaihong 發表於 2017-8-30 16:33
當一部機細到200g左右就唔再需要理頭重定輕,如果鏡輕就用幾隻手指拎,如果鏡頭重就直接拎支鏡,機 ... killuakam 發表於 2017-8-30 16:40
必思 當前離線
我又冇g85又冇12好難試架喎,一定冇a6500/m5果d咬得咁實 我都好怕迷焦,尤其20mm呢d垃圾af,手動冇咁嬲, ... killuakam 發表於 2017-8-30 16:53
好一隻癲狗 killuakam 發表於 2017-8-30 16:58