點解呢?

我發現除左GH5 真係好貴之外
真係KEEP到M43, 樣樣都唔過3千蚊-3-
GF9
7.5
12-32
15 F1.7
4 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-30 16:06


GF9上42.5 F1.7 會唔會頭大身細??

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2017-8-30 16:37 編輯

回覆 251# 洋蔥包


    我gf9加支14-140都無咩問題,有反mon 揸住支炮照影仲穩仲好揸,快又爽

遲的整支1838 試下,頭大身細又輕,揸住支炮影仲過癮,最緊要夠快追到焦就得

TOP

今日到港,
終於齊晒=3=
我係小魚兒 發表於 2017-8-30 15:35

對 GH5 追焦有咩評價?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  洋蔥包


    我gf9加支14-140都無咩問題,有反mon 揸住支炮照影仲穩仲好揸,快又爽

遲的整支1838  ...
mokngaihong 發表於 2017-8-30 16:33


當一部機細到200g左右就唔再需要理頭重定輕,如果鏡輕就用幾隻手指拎,如果鏡頭重就直接拎支鏡,機 ...
killuakam 發表於 2017-8-30 16:40


學到野

TOP

回覆 253# mail4kawai


    我都好想知。。。由其是拍片追焦是否真的易迷

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我又冇g85又冇12好難試架喎,一定冇a6500/m5果d咬得咁實
我都好怕迷焦,尤其20mm呢d垃圾af,手動冇咁嬲, ...
killuakam 發表於 2017-8-30 16:53



    A狗真係咬住唔會放

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好一隻癲狗
killuakam 發表於 2017-8-30 16:58



    先咬了一口荷包

TOP