新個枝 zoom 鏡夠你用啦

TOP

係換左粒digi5落去甘大把...

TOP

快D買
想睇開箱文

TOP

拍片,canon就算把啦

TOP

咁你用開咩牌子機?
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 13:27

Canon...

TOP

Canon...
manman1998 發表於 2012-6-9 16:31



    @@用邊部.////////.

TOP

拍片,canon就算把啦
符碌 發表於 2012-6-9 16:27



    YY AR@?@

TOP

@@用邊部.////////.
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 16:46

40D...

TOP

本帖最後由 buymore0912 於 2012-6-9 16:54 編輯

up 之麻 次次D 新機都話 LV 對焦快左架啦, 除左sony 有邊度係 ?
新鏡咩 "smooth" 摩打sony 夠有啦, 未又係電鑽, 一日未有report 一日都係冇感覺
不過再講落去, 拍片af 有幾強 mf 始終都係王道啦, 個mon 解像度夠加個 eyecup 好過期待佢D 半調子af

TOP

YY AR@?@
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 16:46


650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦

TOP