有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不 ...
eucerin06 發表於 2015,-4-25 21:36



    我醒起M1裝咗ML後,有Picture in Picture,Magic Zoom,有個放大咗個細畫面(對焦框)在同一個畫面上,即時睇到對得啱唔啱!

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-25 23:43 編輯
eos-m3解毒相

A .M3 with  efm 11-22mm  (全部手持)
1. iso 100, f/5.6, 1/30s
by , on Flickr

2. iso 4 ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 16:34

5、6偏綠,最好用返7個色溫再減少少洋紅,如果有RAW改改佢。

TOP

淨色用contrast AF難對焦,我直接幫佢搵個(一樣距離)易對的對焦位算數
tolo2036 發表於 2015-4-25 22:09


而家只能近攝就每張看. 影咁近差DD差好遠

TOP

5、6偏綠,最好用返7個色溫再減少少洋紅,如果有RAW改改佢。
harryytm 發表於 2015-4-25 23:38



6嗰張用咗人面作準,祇係預計外籍人士面會深色D,周圍就未必啱色,下次都係等人走咗至影,應該易執D

5嗰張用咗白衫做準,都唔一定啱色

今晚返屋企再執下,謝謝!

TOP

6嗰張用咗人面作準,祇係預計外籍人士面會深色D,周圍就未必啱色,下次都係等人走咗至影,應該易執D

5 ...
tolo2036 發表於 2015-4-26 00:13

果度D光源好複雑, 唔需要大在意色準.

TOP

focus 太細嘅野係會唔中都出綠框

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-26 01:21 編輯
果度D光源好複雑, 唔需要大在意色準.
calvin83 發表於 2015-4-26 00:21



    盡人事喇!可以攪好D我都會試下, 上次同一個位影都係有同一個問題, 色唔準, 都唔明點解打燈咁差

M1 with efm 22mm  f/2, iso 1600, f/2, 1/80s

TOP

focus 太細嘅野係會唔中都出綠框
Cartesius 發表於 2015-4-26 00:52


即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好

TOP

即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好
tolo2036 發表於 2015-4-26 01:24 AM



yes
其他時間都準
係focus細野先唔準

TOP

即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好
tolo2036 發表於 2015-4-26 01:24


糸好D.

TOP