係咪要尊尚會員先至有?
aichun 發表於 2015-6-9 19:45


係~~同埋要登記生日月份~到你生日果日會送優惠劵比你~好似我呢張咁~

TOP

50.8同50.4差好遠, 快D買
hkcs007 發表於 2015-6-9 10:08


好認同你個講法,不過50.8 同50.2L 差得仲多啊 所以我要咁樣玩下
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 22# wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代

TOP

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:19 編輯
回覆  wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代 ...
hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/ba


ck.gif[/img]


早期出果批好似成日上網有人講話有呢個問題,

不過我呢支上2個月先買,唔多覺有走焦喎,我覺得主要睇你支鏡既批次啦~

TOP

其中一個寫係「女朋友禮物」,買左唔夠一個禮拜,咁都會賣?

「淨係拆過黎試WORK唔WORK」係指個鏡頭定係女 ...
h9317784 發表於 2015-6-9 08:52


你相信

TOP

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:23 編輯
回覆  wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代 ...
hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09


唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚::

TOP

係~~同埋要登記生日月份~到你生日果日會送優惠劵比你~好似我呢張咁~ ...
wink7403 發表於 2015-6-10 00:22


我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送

TOP

我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送
pc1668 發表於 2015-6-10 10:22



你有無登記埋生日呀~

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-10 10:31 編輯
你有無登記埋生日呀~
wink7403 發表於 2015-6-10 10:25


sure 有 !

不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得

TOP

sure 有 !

不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得
pc1668 發表於 2015-6-10 10:27




無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~

TOP