wink7403 當前離線
玩具控
特級會員
係咪要尊尚會員先至有? aichun 發表於 2015-6-9 19:45
TOP
50.8同50.4差好遠, 快D買 hkcs007 發表於 2015-6-9 10:08
hkcs007 當前離線
進階會員
回覆 wink7403 Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦 因為呢個問題我等緊50.2第二代 ... hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/ba ck.gif[/img]
pc1668 當前離線
其中一個寫係「女朋友禮物」,買左唔夠一個禮拜,咁都會賣? 「淨係拆過黎試WORK唔WORK」係指個鏡頭定係女 ... h9317784 發表於 2015-6-9 08:52
回覆 wink7403 Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦 因為呢個問題我等緊50.2第二代 ... hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09
係~~同埋要登記生日月份~到你生日果日會送優惠劵比你~好似我呢張咁~ ... wink7403 發表於 2015-6-10 00:22
我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送 pc1668 發表於 2015-6-10 10:22
你有無登記埋生日呀~ wink7403 發表於 2015-6-10 10:25
sure 有 ! 不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得 pc1668 發表於 2015-6-10 10:27