o記支支1442都掂過pan記支1442膠片鏡(雖然都係一般)
14 2.5, 20.7, 24.5呢幾支係pan記m43成名作, 用落今 ...
sigma 發表於 2015-6-16 00:52


考慮緊 14 2.5 II, 20.7 II ...

TOP

1232算唔算最掂
killuakam 發表於 2015-6-16 08:09


http://www.photozone.de/m43/873_pana1232f3556?start=2
http://www.photozone.de/olympus- ... a14423556hd?start=2
睇photozone 1442X仲好dddd

TOP

睇photozone 1442X仲好dddd
sigma 發表於 2015-6-16 10:26

正常來講要個得細, 點都要有D取捨.

TOP

正常來講要個得細, 點都要有D取捨.
calvin83 發表於 2015-6-16 10:37
pan記1442膠鏡又大支又廢

TOP

冇錯呀以前既sensor 係唔多掂的。
gf1都好多年前了,有冇試過最新既sensor先,gf7 gm1呢代好好多架喇 ...
killuakam 發表於 2015-6-15 14:41


未試GF7

日後等 EM5/EP5  二手靚價先買來取代 GF1 (5軸防震實用)

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-16 13:25 編輯
o記支支1442都掂過pan記支1442膠片鏡(雖然都係一般)
14 2.5, 20.7, 24.5呢幾支係pan記m43成名作, 用落今 ...
sigma 發表於 2015-6-16 00:52


14 2.5 未試過

O記 試過 17 2.8 和 1250 都系一般 (差支17 1.8 未試)
所以 20.7 1代 依家$1000 真系超值 又細又好

BTW 早排 介紹 同事買 無反 (跟kit 吾會upgrade 鏡)
我就推她去買 eosm3 1855 尼支kit 算系有誠意 d相已經可以見人 (衰在canon 吾備跟22 做kit,否則一定飛走支1855)
她另外個friend要型格一齊去豐澤,最後買左epl7kit 。放低銀兩後,除左"型"之外返去無讚個d相靚

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-16 13:16 編輯
考慮緊 14 2.5 II, 20.7 II ...
pc1668 發表於 2015-6-16 09:42


吾考慮支 奶15.7?  IQ 和 焦距 都好正 snapshot一流
不過15.7肥花 少人放 早排見$2500 有支黑色 成25個PM 爭住搶

其實 nex 都有尼個 perfect match >> 20 2.8  以前用過成像吾差 對焦快 pen鏡size

sony 應該用尼支做kit set,就算加$1000賣貴d 都應該大把人要尼個combination (好過支1650 多多聲)

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-16 13:57 編輯
吾考慮支 奶15.7?  IQ 和 焦距 都好正 snapshot一流
不過15.7肥花 少人放 早排見$2500 有支黑色 成25個PM 爭住搶

其實 nex 都有尼個 perfect match >> 20 2.8  以前用過成像吾差 對焦快 pen鏡size

sony 應該用尼支做kit set,就算加$1000賣貴d 都應該大把人要尼個combination (好過支1650 多多聲)
Turboaftershave 發表於 2015-6-16 13:12


支15.7 IQ正但鏡身太長, 唔考慮.

個人不喜歡鏡身太長嘅定焦或kit鏡 (天涯鏡/tele-zoom 除外)

You have good insight . 冇錯, 如果Sony 用20 2.8 pancake做kit鏡(好過1650多多多多多聲), 可能已買A5100/A6000(其實已試左很多次). 現在俾Pan做左我生意了.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇photozone 1442X仲好dddd
sigma 發表於 2015-6-16 10:26


兩枝我都有,佢冇講錯,1442X係好少少,差在冇24 wide

TOP