唔可以用SONY 吞KM 黎比
當年SONY 全新手 無光學無防震

N記其實咩技術都有 RX100 賣到開巷粒1"  都係N記J1 ...
PC147 發表於 2015-12-3 14:02


雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界被冠上"最唔值" (價錢VS 大家心目中最細SENSOR的成本) 的機種, 賣唔出
而SONY 打DC "最大" SENSOR 又輕巧, 好好賣

消費市場就係咁簡單, 要做"最好" (點叫好, 自己定位), 就賣得好好多

TOP

雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界 ...
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02


Nikon 1 was a failure

TOP

"三星发表官方声明否认尼康购买三星NX技术的谣言:“三星否认尼康购买其NX技术,此前媒体的报道是“不真实”的。”这真是一个比较奇怪的官方回应,因为一般官方标准回应几乎都是“我们对谣言不予置评”。几个星期前,三星(美国)发表声明说,他们不会退出相机业务。请记住,这是三星(美国),三星仍然在美国销售相机。至于三星退出英国市场的消息来自三星(英国)。 "
http://photorumors.com/2015/12/0 ... -its-nx-technology/
呢單真好花生,不過三生的NX 真吃力不討好。

TOP

"三星发表官方声明否认尼康购买三星NX技术的谣言:“三星否认尼康购买其NX技术,此前媒体的报道是“不真实 ...
lv123 發表於 2015-12-4 18:07


    唔咁講点釣水魚,依家一定吊高嚟買,轉頭又高價成功賣盤

TOP

雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界 ...
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02



    我係日本觀光區見日本人尤其女的用得最多的無反 反而係 Nikon 1 系列,可能係之前低價策略,更大型的無反反而唔多見,一係就成堆頭的攝影達人。

TOP

Nikon 1定價錯誤,一清死貨大把人狗衝

TOP

Nikon 1定價錯誤,一清死貨大把人狗衝
必思 發表於 2015-12-5 15:27


當年差啲狗衝V1, 好在最後冇
認真講, 1 series真係唔得

TOP

尼康以否認收購三星業務﹐三星NX於2016 年CES 出新機,SONY A99II 亦2016 CES 出。

TOP

J1 在換鏡機的世界被冠上"最唔值" (價錢VS 大家心目中最細SENSOR的成本) 的機種, 賣唔出
而SONY 打DC "最大" SENSOR 又輕巧, 好好賣
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02


J1 同其他換鏡機比
RX100 同其他 DC 比
同一隊波參加不同聯賽結果

TOP

J1 同其他換鏡機比
RX100 同其他 DC 比
同一隊波參加不同聯賽結果
usei 發表於 2015-12-15 15:28


最捨得買機的人, 鍾意影相的人多
好大部份係已經擁有 DSLR / mirrorless, 叫佢地駛多幾千蚊買相機, 唔難, 買支鏡都要喇, 只要搵到一個賣點, 俾到個借口就得

RX100? 輕巧, 放到入衫袋, mirrorless 做唔到
RX10? 大部, 但係長ZOOM, VIDEO 又勁, 旅行一部機搞掂晒.

J1? 要換鏡我有其他機喇, 做乜有左 M43 / SONY mirrorless 仲要轉會/開多一門, 大細相差少少, 又未可以放落衫袋.
其實就真係差少少賣點

玩相機的人會推介RX100, 自已買完再介紹多幾個唔需要用到 M43/SONY mirrorless 咁大部, 但想影靚少少相的人買.
玩相機的人唔BUY J1, 唔會介紹無玩開相機的人去買J1. 即使知道J1 可能適合, 自已無用過都唔會推介 (除非真係去到二三千蚊全套)

結果就係天同地比了

TOP