咁姐係要冷定暖...>
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:04



    呢d cosplay通常係冇面色架嗎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:14 編輯
用啊布d 風格檔啦,d 相簿入面有d 有,真心強,試下
killuakam 發表於 2017-8-19 23:09



   
呢d cosplay通常係冇面色架嗎
必思 發表於 2017-8-19 23:09



   
女女鐘意呃自己............夠白。
eddychoy04 發表於 2017-8-19 23:08



    是旦啦, 最緊要我找左數, 你地睇得開心
我個人鐘意偏冷/藍多D... 白D
反正raw o黎, 係PS 按2下就OK=3=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:25 編輯
此樓一直起,有排玩,慢慢玩
killuakam 發表於 2017-8-19 23:15



    希望啦, 之後D相/東西都貼返係M43 同SONY到啦...只係今次找數先咁開下JA

TOP

不過其實我唔識用部機...突然覺得SONY MENU 好用好多=....=
果D 咩6K/ 4K 功能, 美顏都唔識用><
點樣拍片可以整到180 fps?

TOP

不過其實我唔識用部機...突然覺得SONY MENU 好用好多=....=
果D 咩6K/ 4K 功能, 美顏都唔識用><
點樣拍片可 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:25

用用下就慣, 我部 O 記用左三日至揾到 iso 點校。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啲相影得靚
任何色溫都可以叫做風格

如果啲相影到鬼五馬六
色溫幾準都 ......

TOP

啲相影得靚
任何色溫都可以叫做風格

如果啲相影到鬼五馬六
色溫幾準都 ......  ...
naomi 發表於 2017-8-19 23:46



    唔關事...model先決...
model靚, 點影都靚...=3=

TOP